PROREK Nacionalna Distributivna mreža
Deljenje flajera direktno u ruke prolaznicima na javnim površinama, tržnim centrima, pijacama, događajima, sajmovima…u svakom gradu u Srbiji.
Deljenje flajera u ruke prolaznicima je metoda distribucije koja pruža najveći broj mogućnosti za usmeravanje ka ciljnim grupama. Dodatne prednosti kod ove metode distribucije jesu visok procenat pregleda sadržaja flajera, kao i verovatniji brz odgovor kupca obzirom na već započeto kretanje.
DELJENJE FLAJERA U RUKE – PRIPREMA:
Bez obzira da li će se kampanja vršiti ciljano ili ne, pošaljite nam lokacije na kojima želite da se vrši podela.
Predlog sa preko 100 lokacija za kampanje bez ciljne grupe možete pogledati na mapi dole
Ukoliko nemate spremne odštampane flajere, kod nas možete poručiti uslugu štampe po povlašćenim cenama!
PROREK Print je obezbedio čak 20% popusta na redovnu cenu štampe za klijente koji istovremeno poručuju uslugu distribucije reklamnog materijala preko PROREK Distributivne mreže ili PROREK Promo&Event tima.
Naša štamparija takođe pruža usluge grafičkog dizajna i pripreme za štampu, tako da ceo posao možete završiti na jednom mestu.
Ukoliko već imate odštampan materijal za distribuciju, ili želite da ga odštampate na drugom mestu, molim pogledajte sledeći korak – primompredaja materijala
Ukoliko uslugu štampe naručujete kod nas, možete preskočiti sledeći korak.
ZA REGIONALNE I NACIONALNE DISTRIBUCIJE:
- OPCIJA: Mi preuzimamo materijal kod vas i dostavljamo ga u sve gradove u kojima se vrši distribucija.
Usluga se naplaćuje po važećem cenovniku međugradskog transporta PROREK Distributivne mreže, sa 20% popusta uz istovremeno poručene usluge distribucije. - OPCIJA: Vi dostavljate materijal u regionalne centre (veće gradove), odakle mi razvozimo za manja mesta u regionu u kojima se vrši distribucija.
Usluga je uključena u cenu distribucije. - OPCIJA: Vi dostavljate materijal u sva mesta u kojima se vrši distribucija (u naše magacine ili vaše objekte odakle mi preuzimamo)
ZA LOKALNE DISTRIBUCIJE (u jednom gradu):
- OPCIJA: Mi preuzimamo materijal na bilo kojoj adresi u istom gradu
Usluga se naplaćuje po važećem cenovniku lokalnog transporta po zonama (od 2.000 do 6.000 rsd) - OPCIJA: Vi dostavljate materijal u naš magacin
VAŽNA NAPOMENA: Za dostavu materijala ukupne težine preko 1.000kg u naš magacin, obavezno je obezbediti vozilo sa istovarnom rampom!
DELJENJE FLAJERA U RUKE – SAVETI ZA USPEŠNU KAMPANJU:
DIMENZIJE I FORMAT
- JEDNOLISNI LETAK, A6 / A5 FORMATA
- FORMATI A4 I VEĆI, KATALOZI, LECI SA VIŠE LISTOVA
SADRŽAJ NA FLAJERU
- Sadržaj treba da bude kratak i jasan "poziv na akciju" sa pregledno postavljenim grafičkim elementima: naslov + logo i/ili jedna fotografija + posebno istaknute pogodnosti (cena, popust, akcija, novo i sl.) + kontakt informacije.
LOKACIJE ZA PODELU
Za promovisanje proizvoda i usluga koji su namenjeni širokoj grupi potrošača, kampanju treba planirati tako da se u što kraćem vremenskom periodu ostvari komunikacija sa što većem brojem ljudi. Na mapi ispod je prikazano 100 lokacija u Beogradu sa najvećom frekvencijom prolaznika.
DELJENJE FLAJERA U RUKE SE PREPORUČUJE ZA...
Reklamiranje putem deljenja flajera u ruke je najrasprostranjeniji kanal komunikacije sa kupcima u BTL marketingu, najviše iz razloga jer je pogodan za promovisanje svih vrsta proizvoda i usluga.
- Roba široke potrošnje
- Tehnika, nameštaj
- Kozmetičke usluge
- Vrtići, škole i fakulteti
- Ugostiteljski objekti
- Događaji i eventi
- Medicina i farmacija
- Zapošljavanje
- SVE DRUGE USLUGE I PROIZVODI.
CILJNE GRUPE
Za promovisanje proizvoda i usluga koji su namenjeni određenim grupama kupaca, kroz deljenje flajera u ruke možemo se obratiti upravo samo tim grupama, i to selekcijom prolaznika ili pozicinioranjem na lokacije gde se te grupe kupaca nalaze:
POLNA STRUKTURA
STAROSNA STRUKTURA
RODITELJI SA DECOM
Pored ovih, najčešće ciljanih grupa kupaca, kampanja se može usmeriti i na brojne druge ciljne grupe, pa se može deliti samo studentima, penzionerima ili zaposlenima, itd.
U zavisnosti od toga kome su namenjeni proizvodi i usluge koje se promovišu, primenjuju se različite metode distribucije za različite ciljne grupe. Recimo, za vozače – podela flajera na vozila, za šire tržište pogledajte mogućnosti insertacije u sandučiće, a za firme pogledajte adresovanu dostavu.
FAQ
Cena usluge deljenja flajera na ruke se obračunava po broju utrošenih radnih dana i sata, lokacija, broja angažovanih osoba.
Kako bi smo Vam poslali ponudu, molim pošaljite upit sa gore navedenim detaljima i podacima firme na koju će glasiti ponuda.
Deljenje u ruke vrše promoterke PROREK Promo&Event tima, što znači da je, ukoliko želite, moguće je nošenje Vaših brendiranih uniformi tokom aktivnosti.
Dodatno Vam možemo ponuditi i izradu brendiranih uniformi.
Da. Za svaku H2H kampanju naš promo lider fotografiše promoterke u toku rada (amatersko slikanje).
Za neke kampanje je moguće GRATIS angažovanje profesionalnog fotografa.
Da. PROREK doo je registrovan za delatnost reklamnih agencija i pružanje usluga oglašavanja, u koje spada i upućivanje reklamne poruke putem štampanog reklamnog materijala.
- Usluga se naručuje slanjem upita sa podacima firme i detaljima kampanje (tiraž za podelu, lokacije, broj radnih dana i dr.) na mail office@prorek.co.rs, nakon čega ćemo Vam poslati ponudu
- Kada potvrdite saglasnost sa uslovima saradnje i drugim detaljima u ponudi, poslaćemo Vam i predračun za uplatu, a po izvršenoj uplati počinje organizacija i priprema kampanje *
- Ukoliko nemate spreman materijal za podelu, štampu možete naručiti u našoj štampariji, gde Vas očekuju posebni popusti od čak 20%!
- Ukoliko imate odštampani reklamni materijal za podelu, primopredaja se vrši u našem magacinu najkasnije dan pre početka kampanje, ili direktno na lokaciji gde se vrši podela, na dan početka
- Lokacije na kojima se vrši podela se redovne obilaze od strane našeg supervizora
- Po završetku kampanje, klijentu se dostavljaju foto izveštaji (*amaterske fotografije)
- Za neke kampanje je moguće profesionalno fotografisanje
- Mogućnost rada na rolerima, biciklima i trotinetima
*U zavisnosti od dogovorenog tipa saradnje, moguće je potpisivanje ugovora o saradnji i plaćanje po realizaciji ili sa valutom plaćanja