Deljenje flajera u ruke – H2H podela

Deljenje flajera u ruke - za brze rezultate

Jedna od pogodnosti Hand 2 Hand tehnike za deljenje flajera je ta što nam pruža neke mogućnosti da suzimo ciljnu grupu kojoj ćemo uručivati reklamni materijal i na taj način povećamo očekivani odziv (response rate) i do 80% u odnosu na podelu bez ciljnih grupa.
Takođe, ova tehnika ima gotovo maksimalan učinak kad je reč o broju ljudi koji pregledaju sadržaj flajera.

MALI FLAJER - JASAN SADRŽAJ - KONKRETNA PONUDA - CALL TO ACTION

Sadržaj na flajeru treba da bude kratak i jasan, fokusiraju se bitne informacije. Preporučujemo da se u prvi plan istaknu prednosti ponude kao što su cena, akcija, popust, noviteti i sl.

U krupnom planu treba da budu i podaci gde i na koji način se može ostvariti kupovina.

Takođe, preporučljivo je  da letak bude manjih dimenzija, najbolje A5 ili A6 formata, i to na jednom listu.
Veći flajeri ili flajeri sa više listova nisu pogodni za ovu metodu distribucije.

Ukoliko je ponuda na flajeru dovoljno konkurentna i zanimljiva, možemo očekivati brzu reakciju kupca, obzirom na već započeto kretanje. Zbog te osobine, deljenje flajera u ruke je posebno pogodno za brze akcijske ponude za robu široke potrošnje.