Deljenje flajera direktno u ruke je vrlo popularna
metoda komunikacije sa kupcima, najviše iz razloga što ovde
imamo veliki broj mogućnosti za ciljanje određenih
grupa ljudi kojima će se uručivati reklamni letak.
Preporučuje se za promovisanje svih vrsta proizvoda i usluga,
a posebno za one kampanje od kojih se traži brz odziv kupaca.
Deljenje flajera u ruke - za brze rezultate
Jedna od pogodnosti Hand 2 Hand tehnike za deljenje flajera je ta što nam pruža neke mogućnosti da suzimo ciljnu grupu kojoj ćemo uručivati reklamni materijal i na taj način povećamo očekivani odziv (response rate) i do 80% u odnosu na podelu bez ciljnih grupa.
Takođe, ova tehnika ima gotovo maksimalan učinak kad je reč o broju ljudi koji pregledaju sadržaj flajera.
MALI FLAJER - JASAN SADRŽAJ - KONKRETNA PONUDA - CALL TO ACTION
Sadržaj na flajeru treba da bude kratak i jasan, fokusiraju se bitne informacije. Preporučujemo da se u prvi plan istaknu prednosti ponude kao što su cena, akcija, popust, noviteti i sl.
U krupnom planu treba da budu i podaci gde i na koji način se može ostvariti kupovina.
Takođe, preporučljivo je da letak bude manjih dimenzija, najbolje A5 ili A6 formata, i to na jednom listu.
Veći flajeri ili flajeri sa više listova nisu pogodni za ovu metodu distribucije.
Ukoliko je ponuda na flajeru dovoljno konkurentna i zanimljiva, možemo očekivati brzu reakciju kupca, obzirom na već započeto kretanje. Zbog te osobine, deljenje flajera u ruke je posebno pogodno za brze akcijske ponude za robu široke potrošnje.
BEZ CILJNIH GRUPA
Za promovisanje proizvoda ili usluga koji su namenjeni većem delu tržišta, flajeri se dele u ruke svim prolaznicima, bez obzira starosnu, polnu, i dr. strukture.
Obzirom da je osnovni cilj u ovakvim kampanjama podeliti što više flajera za što kraće vreme, za lokacije na kojima će se vršiti deljenje flajera se biraju one sa velikim protokom ljudi. To su uglavnom tačke u centralnim i pešačkim zonama, tržnim centrima, pijacama, stanicama GSP, šetalištima i sl.
Na osnovu merenja broja prolaznika, definisali smo 100 pozicija u Beogradu za H2H podele i one su prikazane na mapi dole. Klikom na lokaciju (P logo), dobićete tiraž koji je moguće podeliti na toj lokaciji u toku jednog dana.
NAPOMENA: Mimimalni tiraž za deljenje flajera u ruke je 2.000 kom po lokaciji po danu.
SA CILJNIM GRUPAMA
Za promovisanje proizvoda ili usluga koji su namenjeni samo određenim grupama kupaca, preporučujemo da se deljenje flajera u ruke organizuje na lokacijama i u terminima u kojima se očekuje veći broj ljudi iz tih ciljnih grupa.
H2H deljenje flajera sa definisanim ciljnim grupama kupaca daje značajno bolje rezultate i odziv kupaca.
Kod ovakvih kampanja ne postoji minimalan tiraž. Ipak, treba imati na umu da se cena ove usluge formira po učinku u odnosu na utrošeno vreme. Zato je važno da se kampanja dobro isplanira unapred.