-
Podela flajera - insertacija u sandučiće je najzastupljenija
i najekonomičnija metoda distribucije reklamog materijala.
Primena ove metode se preporučuje kod promovisanja
širokog spektra proizvoda i usluga -
robe široke potrošnje, tehnike, nameštaja, garderobe...
generalno, za promovisanje i reklamiranje svih proizvoda i usluga
koji su potrebni većem delu populacije.
Podela flajera u sandučiće - ekonomično i praktično rešenje
Za promovisanje velikog broja proizvoda i usluga koji su namenjeni širokoj populaciji, podela flajera u poštanske sandučiće predstavlja najefikasniji kanal komunikacije sa tržištem, imajući u vidu dobijene efekte u odnosu na obim uloženih investicija.
Prednosti reklamiranja putem insertacija, tj podela flajera u poštanske sandučiće, se ogledaju pre svega u niskoj ceni i visokom procentu isporučene reklamne poruke. Zatim, mogućnošću da se na jednom reklamnom flajeru (katalogu) istovremeno promovišu desetine različitih proizvoda bez povećanja troškova distribucije. Produženi efekat reklame i lako praćenje odziva su takođe neke od prednosti kod reklamiranja putem podela flajera u sandučiće.
Reklamiranje putem podela flajera u sandučiće ne pruža velike mogućnosti za definisanje ciljnih grupa, pa se tako za promovisanje nekih proizvoda i usluga koji imaju sužene ciljne grupe, preporučuju neke druge metode distribucije kojima se možemo direktno obratiti samo onom delu tržišta kome su namenjeni proizvodi ili usluge.
Recimo, za promovisanje auto servisa, agencija za registraciju vozila, tehničke preglede, autoperionice i sl. delatnosti, preporučuje se podela letaka na vozila.
Ili, ako želite da promovišete, npr školu jezika ili sporta za mlađe uzraste, najbolje efekte dobijamo kroz metodu direktne podele na ruke-H2H, usmerenu na ciljane lokacije sa većim brojem roditelja sa decom - škole, vrtića i sl.
Ova metoda distribucije reklamnog materijala podrazumeva insertaciju u poštanske sandučiće građana - fizičkih lica, koji se nalaze u stambenim zgradama i kućama. Ukoliko želite da se podela flajera vrši ka pravnim licima - po lokalima, poslovnim zgradama i sl, detaljnije o toj metodi distribucije se možete informisati na strani B2B podela.
SVE ŠTO TREBA DA ZNATE O REKLAMIRANJU PUTEM PODELA FLAJERA U SANDUČIĆE
1. GDE DA DELIM I KOLIKO
Početak planiranja kampanje insertacije u poštanske sandučiće, podrazumeva definisanje tiraža i reona na kojima će se vršiti podela flajera.
Ovi parametri se definišu u zavisnosti od:
- ukupan planirani budžet za distribuciju
- kome su namenjeni proizvodi/usluge koje se promovišu (mini lokalno tržište, lokalno-gradsko tržište, regionalno ili nacionalno tržište)
- broj vaših maloprodajnih ili drugih objekata koji se promovišu u okviru jedne kampanje
- "širina" distribucije, tj koja udaljenost od vašeg objekta će biti pokrivena distribucijom
- tip objekata koji će biti fokus kampanje (kuće ili zgrade)
Prilikom određivanja reona i tiraža za distribuciju, koristimo bazu podataka PROREK nacionalnog servisa za distribuciju. Ova baza sadrži tačan broj sandučića/domaćinstava za svaki stambeni objekat u Srbiji. Baza obuhvata blizu 2.5 miliona sandučića - domaćinstava.
Kako bi lakše definisali reone za distribuciju, Srbija je podeljena na 96 distributivnih područja - gradova. Veća distributivna područja su dalje podeljena na sektore za podelu.
Sektori za podelu mogu biti gradski i prigradski.
Na mapi desno je prikazano 20 regiona u Srbiji, po kojima su grupisana sva distributivna područja, odnosno gradovi.
Izaberite željeni region, i otvoriće se prozor sa spiskom svih gradova i brojem sandučića.
U ovom prozoru se nalazi i link za detaljne mape gradova sa sektorima.
Kliknite na ovaj link i izaberite grad. Na mapi grada su obeleženi svi sektori. Tačan broj sandučića u sektoru dobijete klikom na željeni sektor.
NAPOMENA: Tiraž za distribuciju po sektoru mora biti jednak broju sandučića u tom sektoru.
2. ŠTAMPA I PRIMOPREDAJA MATERIJALA
Ukoliko nemate odštampane flajere, možemo vam ih mi odštampati po povlašćenim cenama, odnosno sa popustom koji dobijate ako preko nas vršite distribuciju ! PROREK grafički studio & štamparija izrađuje idejna rešenja, pripreme za štampu i vrši štamparske usluge na ofset i digitalnoj mašini.
Ukoliko ste već odštampali letke ili želite da to uradite na nekom drugom mestu, primopredaja materijala se vrši na sledeće načine:
I - ZA NACIONALNE I REGIONALNE DISTRIBUCIJE
OPCIJA 1: Mi preuzimamo materijal na jednom mestu (u bilo kom gradu u Srbiji) i dostavljamo u sve gradove u kojima se vrši distribucija - USLUGA SE NAPLAĆUJE PO CENOVNIKU PROREK LOGISTIKE (uz popust pri zaključenju saradnje o distribuciji)
OPCIJA 2: Vi dostavljate materijal u regionalne centre (veće gradove), odakle ih mi preuzimamo u razvozimo ka manjim mestima u okolini na kojima se vrši distribucija - URAČUNATO U CENU DISTRIBUCIJE
OPCIJA 3: Vi dostavljate materijal u sva mesta na kojima se vrši distribucija. Materijal možete dostaviti do naših magacina ili do Vaših prodajnih objekata odakle ga mi preuzimamo - USLUGA JE BESPLATNA
