Deljenje letaka na vozila

Deljenje letaka na vozila - maksimalna iskorišćenost reklame

Iako druge metode distribucije reklamnog materijala, kao što su insertacija u sandučiće i direktna podela na ruke imaju nešto nižu osnovnu cenu usluge, metoda deljenje letaka po automobilima je daleko najisplativija i  najefikasnija za određene delatnosti.

Ova tehnika distribucije takođe pruža mogućnosti i za obraćanje određenim ciljnim grupama, koje se definišu po više različitih parametara.

Prednost kod ovakvih kampanja je da će vozač sasvim sigurno pogledati sadržaj reklamnog letka i to u vreme koje je približno vremenu vršenja distribucije. To nam omogućava da očekujemo brz odziv, a samim tim i lakše merenje efekata kampanje.

KOME SE NAJVIŠE PREPORUČUJE METODA DELJENJE LETAKA NA VOZILA

Sve delatnosti koje imaju bilo kakve veze sa saobraćajem i automobilizmom sa velikim uspehom promovišu svoja poslovanja putem ovog marketinškog kanala. Generalno, svaka ponuda koja može da zanima vozače i vlasnike motornih vozila.

Promovisanje uslužnih delatnosti:

- auto servisi,
- tehnički pregledi,
- agencije za registraciju,
- auto perionice,
- osiguravajuća društva i sl,

Promovisanje proizvoda:

- prodaja auto delova i opreme,
- prodaja vozila,
- benzinske pumpe, itd.

Za reklamne kampanje ovih delatnosti, deljenje letaka na vozila je svakako najefikasniji metod reklamiranja.

Međutim, ova tehnika podele ima značajne efekte i kod promovisanja drugih delatnosti koji nemaju nikakve veze sa navedenim, pre svega zbog velikog procenta iskorišenosti i mogućnosti za precizno zoniranje terena za podelu.

MOGUĆNOSTI ZA SUŽAVANJE CILJNE GRUPE

Pored toga što kroz deljenje letaka na vozila  definišemo vozače i vlasnike vozila kao našu ciljnu grupu, postoje načini i mogućnosti za još preciznije ciljanje grupe primaoca reklamnog letka. U zavisnosti od vrste ponude koja se promoviše na letku, možemo definisati i parametre za određivanje ciljnih grupa.