Deljenje letaka na vozila

Deljenje letaka na vozila - maksimalna iskorišćenost reklame

Iako druge metode distribucije reklamnog materijala, kao što su insertacija u sandučiće i direktna podela na ruke imaju nešto nižu osnovnu cenu usluge, metoda deljenje letaka po automobilima je daleko najisplativija i  najefikasnija za određene delatnosti.

Ova tehnika distribucije takođe pruža mogućnosti i za obraćanje određenim ciljnim grupama, koje se definišu po više različitih parametara.

Prednost kod ovakvih kampanja je da će vozač sasvim sigurno pogledati sadržaj reklamnog letka i to u vreme koje je približno vremenu vršenja distribucije. To nam omogućava da očekujemo brz odziv, a samim tim i lakše merenje efekata kampanje.

KOME SE NAJVIŠE PREPORUČUJE DELJENJE LETAKA NA VOZILA

Sve delatnosti koje imaju bilo kakve veze sa saobraćajem i automobilizmom sa velikim uspehom promovišu svoja poslovanja putem ovog marketinškog kanala. Generalno, svaka ponuda koja može da zanima vozače i vlasnike motornih vozila.

Promovisanje uslužnih delatnosti:

- auto servisi,
- tehnički pregledi,
- agencije za registraciju,
- auto perionice,
- osiguravajuća društva i sl,

Promovisanje proizvoda:

- prodaja auto delova i opreme,
- prodaja vozila,
- benzinske pumpe, itd.

Za reklamne kampanje ovih delatnosti, deljenje letaka na vozila je svakako najefikasniji metod reklamiranja.

BUDITE PRIMEĆENI

podela balona po automobilima

Deljenje reklamnog materijala na vozila ima značajne efekte i kod promovisanja svih drugih delatnosti, pre svega zbog velikog procenta iskorišćenosti i mogućnosti za precizno zoniranje terena za podelu.

Ono što može biti posebno interesantno, pogotovo za prepoznatljive brendove i one koji to tek treba da postanu, je da se osim flajera, na vozila  mogu kačiti i razni drugi promotivni materijali, poput sitnih poklona, balona i sl. Vizuelni efekat koji se postiže kada na velikim parkinzima na stotinama vozila osvane reklamni materijal, na primer baloni sa logom i u boji vašeg brenda ima značajnu ulogu za podizanje svesti o prisutnosti brenda (Brand Awareness).

podela balona po automobilima
MOGUĆNOSTI ZA SUŽAVANJE CILJNE GRUPE

Pored toga što kroz deljenje letaka na vozila  definišemo vozače i vlasnike vozila kao našu ciljnu grupu, postoje načini i mogućnosti za još preciznije ciljanje grupe primaoca reklamnog letka. U zavisnosti od vrste ponude koja se promoviše na letku, možemo definisati i parametre za određivanje ciljnih grupa.