Deljenje letaka na vozila - maksimalna iskorišćenost reklame
Iako druge metode distribucije reklamnog materijala, kao što su insertacija u sandučiće i direktna podela na ruke imaju nešto nižu osnovnu cenu usluge, metoda deljenje letaka po automobilima je daleko najisplativija i najefikasnija za određene delatnosti.
Ova tehnika distribucije takođe pruža mogućnosti i za obraćanje određenim ciljnim grupama, koje se definišu po više različitih parametara.
Prednost kod ovakvih kampanja je da će vozač sasvim sigurno pogledati sadržaj reklamnog letka i to u vreme koje je približno vremenu vršenja distribucije. To nam omogućava da očekujemo brz odziv, a samim tim i lakše merenje efekata kampanje.
KOME SE NAJVIŠE PREPORUČUJE DELJENJE LETAKA NA VOZILA
Sve delatnosti koje imaju bilo kakve veze sa saobraćajem i automobilizmom sa velikim uspehom promovišu svoja poslovanja putem ovog marketinškog kanala. Generalno, svaka ponuda koja može da zanima vozače i vlasnike motornih vozila.
Promovisanje uslužnih delatnosti:
- auto servisi,
- tehnički pregledi,
- agencije za registraciju,
- auto perionice,
- osiguravajuća društva i sl,
Promovisanje proizvoda:
- prodaja auto delova i opreme,
- prodaja vozila,
- benzinske pumpe, itd.
Za reklamne kampanje ovih delatnosti, deljenje letaka na vozila je svakako najefikasniji metod reklamiranja.
BUDITE PRIMEĆENI

Deljenje reklamnog materijala na vozila ima značajne efekte i kod promovisanja svih drugih delatnosti, pre svega zbog velikog procenta iskorišćenosti i mogućnosti za precizno zoniranje terena za podelu.
Ono što može biti posebno interesantno, pogotovo za prepoznatljive brendove i one koji to tek treba da postanu, je da se osim flajera, na vozila mogu kačiti i razni drugi promotivni materijali, poput sitnih poklona, balona i sl. Vizuelni efekat koji se postiže kada na velikim parkinzima na stotinama vozila osvane reklamni materijal, na primer baloni sa logom i u boji vašeg brenda ima značajnu ulogu za podizanje svesti o prisutnosti brenda (Brand Awareness).
